Promo značek 2013
pro značku Božkov jsme vytvořili unikátní festivalovou hospodu a pro značku Amundsen velice úspěšnou Arctic Zone a s nimi spojené nové promo na letních festivalech 2013
Božkovská hospoda
Společnost Stock-Plzeň Božkov v roce 2012 navázala partnerství s festivaly Rock for People, Mighty Sounds, Jamrock a Basinfirefest. Pro tyto festivaly jsme dle zadání vytvořili unikátní koncept promotion - Božkovské hospody. Koncept se na všech akcích realizoval s velkým ohlasem.
Amundsen Arctic Zone
Značka Amundsen se od roku 2010 spojuje s akcemi zaměřenými na taneční hudbu a také na zimní aktivity. Pro tuto různorodou kombinaci možných aktivit jsme vytvořili koncept Amundsen Arctic Zone, který se jako celek nebo jednotlivé části může využít jak pro letní festivaly (realizováno na Open Air Festivalu, Rock for People..) a nebo zimní sporty (realizováno na FIS lety na lyžích, Snowjam...).
Fotografie a videa
Podobné projekty
- Amundsen Arctic Zone 2011 značka Amundsen dostala vlastní promo zónu
- Prezentace RFP2012 zajišťovali jsme prezentaci pro naše klienty T-Mobile a Stock, jejichž značky se sešly na nejlepším českém open air festivalu
- Hudební sponzoring pro společnost T-Mobile aktivujeme hudební sponzoring společnými dlouhodobými koncertními projekty t-music tour či t-music Back to School